Magdalena Polańska i Wioletta Podgórska - organizatorki Unique Bazaar
Tym razem wspieram moje koleżanki i ich ciekawą inicjatywę. Już 6 i 7 kwietnia w Centrum Praskim Koneser odbędzie się czwarta edycja UNIQUE BAZAAR Premium Brand Experience. Jest to pierwszy w Polsce koncept typu "premium private sale" stworzony z myślą o najbardziej wymagających klientach. Wydarzenie łączy w jedno różne światy: mody, sztuki i designu. Więcej dowiecie się o nim na Facebooku, dokładnie tutaj: https://www.facebook.com/events/259463251633996/
A poniżej moja rozmowa z organizatorkami UNIQUE BAZAAR: Wiolą Podgórską i Magdą Polańską (obie na zdjęciu u góry)
Ewa Mierzejewska: Jak to się stało, że zaczęłyście organizować Unique Bazaar? Dlaczego akurat ten pomysł?
Wioletta Podgórska: Obie od wielu lat pracowałyśmy z markami premium. Magda przez 10 lat zajmowała się PR marek należących do grupy Swatch. Ja od 13 lat wydaje magazyny i organizuję konferencję Polish Luxury Market Summit. Postanowiłyśmy połączyć naszą wiedzę, doświadczenie i wykorzystać szybko rozwijający się rynek premium i stworzyłyśmy unikalną platformę do komunikacji, prezentacji i sprzedaży marek premium. Jednocześnie zorganizować wydarzenie dla wymagających klientów ceniących sobie jakość i komfort, czyli tzw. "shopping experience".
EM: Co zobaczymy na najbliższym UB?
Magda Polańska: Unique Bazaar jest wydarzeniem lifestylowym, który łączy ze sobą m.in.: modę, design, sztukę. Podczas wiosennej edycji marki i partnerzy zaprezentują swoje najnowsze kolekcje. Kolejny raz zaprezentujemy nową markę wchodząca na polski rynek. Nie zabraknie także ciekawych paneli dyskusyjnych i warsztatów. Podążając za trendami, będziemy poruszać tematy ważne społecznie.
EM: Czym to wydarzenie różni się od innych, podobnych?
WP: W tym momencie nie ma podobnych wydarzeń w Polsce. Staramy się zaoferować gościom naszego wydarzenia inny poziom doświadczeń zakupowych. Stawiamy na jakość a nie na ilość prezentowanych marek, a także na stworzenie wyjątkowej atmosfery.
EM: Kim są wasi wystawcy, z jakich branż pochodzą? Czy to wy ich wybieracie, czy zgłaszają się sami?
MP: Do naszego wydarzenia zapraszamy wyselekcjonowane polskie i zagraniczne marki premium z segmetów: fashion, design & home, beauty, art, moto & tech i lifestyle.
EM: A klienci? Jakiego typu klient przychodzi na UB?
WP: Przede wszystkim świadomy, który stawia na jakość, i poszukuje unikalnych produktów i usług, które zostaną mu zaprezentowane w wyjątkowym otoczeniu.
EM: Pracujecie nad tym wydarzeniem we dwie. Macie jakiś sztywny podział obowiązków?
MP: Koncepcyjnie pracujemy wspólnie, a później dzielimy się na zadania zgodnie z naszymi kompetencjami, doświadczeniem i kontaktami. Ten projekt jest na tyle wszechstronny, że każda edycja stawia przed nami nowe wyzwania i możliwości.
EM: Czy macie długofalowe plany związane z Unique Bazaar, czy też działacie elastycznie?
WP: Projekt jest realizowany cyklicznie, dwa razy w roku, wiosną i jesienią. Obserwujemy rynek, ale także potrzeby gości, partnerów i wystawców.
EM: Jak to się stało, że zaczęłyście organizować Unique Bazaar? Dlaczego akurat ten pomysł?
WP: Obie od wielu lat pracowałyśmy z markami premium. Magda przez 10 lat zajmowała się PR marek należących do grupy Swatch. Ja od 13 lat wydaje magazyny i organizuję konferencję Polish Luxury Market Summit. Postanowiłyśmy połączyć naszą wiedzę, doświadczenie i wykorzystać szybko rozwijający się rynek premium i stworzyłyśmy unikalną platformę do komunikacji, prezentacji i sprzedaży marek premium. Jednocześnie zorganizować wydarzenie dla wymagających klientów ceniących sobie jakość i komfort, czyli tzw shopping experience.
EM: Co zobaczymy na najbliższym UB?
MP: Unique Bazaar jest wydarzeniem lifestylowym, który łączy ze sobą m.in.: modę, design, sztukę. Podczas wiosennej edycji marki i partnerzy zaprezentują swoje najnowsze kolekcje. Kolejny raz zaprezentujemy nową markę wchodząca na polski rynek. Nie zabraknie także ciekawych paneli dyskusyjnych i warsztatów. Podążając za trendami, będziemy poruszać tematy ważne społecznie.
EM: Czym to wydarzenie różni się od innych, podobnych?
WP: W tym momencie nie ma podobnych wydarzeń w Polsce. Staramy się zaoferować gościom naszego wydarzenia inny poziom doświadczeń zakupowych. Stawiamy na jakość a nie na ilość prezentowanych marek, a także na stworzenie wyjątkowej atmosfery.
EM: Kim są wasi wystawcy, z jakich branż pochodzą? Czy to wy ich wybieracie, czy zgłaszają się sami?
MP: Do naszego wydarzenia zapraszamy wyselekcjonowane polskie i zagraniczne marki premium z segmetów: fashion, design & home, beauty, art, moto & tech i lifestyle.
EM: A klienci? Jakiego typu klient przychodzi na UB?
WP: Przede wszystkim świadomy, który stawia na jakość, i poszukuje unikalnych produktów i usług, które zostaną mu zaprezentowane w wyjątkowym otoczeniu.
EM: Pracujecie nad tym wydarzeniem we dwie. Macie jakiś sztywny podział obowiązków?
MP: Koncepcyjnie pracujemy wspólnie, a później dzielimy się na zadania zgodnie z naszymi kompetencjami, doświadczeniem i kontaktami. Ten projekt jest na tyle wszechstronny, że każda edycja stawia przed nami nowe wyzwania i możliwości.
EM: Czy macie długofalowe plany związane z tym wydarzeniem, czy też działacie elastycznie?
WP: Projekt jest realizowany cyklicznie, dwa razy w roku, wiosną i jesienią. Obserwujemy rynek, ale także potrzeby gości, partnerów i wystawców.
https://poliszdesign.pl/
http://dominteligentny.pl
http://www.prostyplan.pl
http://www.domoplus.pl/nasze-programy/produkcje-domoplus
http://www.designboom.com